דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להדביר טרמיטים 

מאת    [ 04/11/2010 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 1914 פעמים ]

 

ג'וק אחד ויחיד בלבד החוצה לפתע בריצה את חדר הסלון יכול לשלוח אותך היישר בקפיצה אל הכסא הקרוב בצווחות איומות, או לחילופין, בריצה אל הארון, להוציא את אחד מתרסיסי הקיי-500 ודומיהם. אבל מה קורה כשאין מדובר בג'וק אחד אלא במספרים גדולים בהרבה? לרגעים כאלו, טוב שיש לכם שם של חברת הדברות טובה בפנקס הטלפונים.

 

הקיץ הוא התקופה הגרועה ביותר. נדמה שכל חרקי העולם מתעוררים ובאים לבקר בבית, ובעקבותיהם גם חברות הדברות מקצועיות - נמלים, ג'וקים, יתושים, פרעושים... הבעיה בחרקים היא המספרים. אם מדובר על אחד או שניים, הדברה באמצעות לחיצה-שתיים על לחצן מיכל הריסוס תעשה את העבודה נאמנה. אבל חרקים מגיעים לרוב במספרים גדולים, ושם כוחם האמיתי - המצריך לקרוא בדחיפות ובבהילות לשירותי הדברה מקצועית ומקיפה כדי להתמודד עם המפגע.

 

ישנן הדברות מסוגים שונים, נגד מזיקים שונים: הדברה נגד פרעושים, הדברה נגד נמלים, הדברה נגד ג'וקים וכולי. אבל יש סוג אחד של הדברות ששונה מכל אלו באופן ניכר - הדברה נגד טרמיטים.

 

הדברה נגד טרמיטים: קשה יותר, מורכבת יותר

 

את המזיקים שהזכרנו קודם, כמו נמלים ותיקנים, אנחנו רואים בעיניים. פרעושים, גם אם לא נבחין בהם בקלות במבט ראשון, נרגיש את הגירוד והעקיצות במהרה. את כל אלו גם קל יחסית להשמיד באמצעות הדברה ביתית כשהם מגיעים בכמויות בודדות יחסית (כשמדובר על יותר, אז פונים אל הדברות מקצועיות). אבל טרמיטים הם עניין שונה לחלוטין. כאן החלק הקשה הוא דווקא האיתור.

 

זהו למעשה החלק הראשון בתהליך הדברה נגד טרמיטים: לגלות איפה הם בדיוק מסתתרים. זאת מכיוון שהם חיים הרחק מהעין, חבויים תחת הרצפה או בקירות ואפילו באדמה מסביב לבית. עובדה זאת הופכת הדברה שלהם למורכבת מאוד - אי אפשר כמו בסוגי הדברות אחרות פשוט לפזר ריסוס בכל הבית, כי הוא אינו יעיל כלל וכלל. הדברה נגד טרמיטים צריכה להיעשות במקומות בהם הם חיים. כלומר, את חומרי ההדברות צריך להחדיר אל עומק הקיר ואל מתחת לבלטות, הכל באמצעות קידוחים ושימוש במכשור מיוחד במינו למטרה זו. בגלל זה אי אפשר לעשות הדברה נגדם באופן עצמאי, וחייבים באופן מוחלט להזמין הדברה מקצועית.

 

מה כל כך גרוע דווקא בטרמיטים?

 

אתם בוודאי שואלים: אם אני לא רואה אותם, למה קיומם מפריע לי? למה לבזבז כסף על הדברה נגד טרמיטים?

 

חיה זו מגיעה במאסות עצומות של מיליונים, ובניגוד לחרקים אחרים שאוכלים שאריות מזון, היא אוכלת עץ: רהיטים, ארונות, קורות תמיכה של הבניין, יסודות הבית, משקופים - כל מה שהיא תצליח למצוא. גם אם לא רואים אותם במשך זמן רב, מתחת לפני השטח היסודות מתחילים להתערער. כשתראו אותם, יהיה כבר נזק ממשי.

 

זאת הסיבה שגם אם הדברה נגד טרמיטים היא יקרה ומסובכת, היא בהחלט מצדיקה את ההשקעה בפנייה לשירותי הדברות מקצועיים. זהו החרק הגרוע מכולם, ורק חברת הדברה מנוסה בתחום זה תוכל לו.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב